niedziela, 7 lutego 2010

Marta Śmigaszewska (Radom)

Jestem studentką III roku socjologii Kolegium Licencjackiego UMCS w Radomiu oraz absolwentką filologii angielskiej Nauczycielskiego Kolegium Języków Obcych w Radomiu. Po wieloletnim udziale w różnego rodzaju wolontariatach organizowanych w szkołach, do których uczęszczałam wybrałam stowarzyszenie SAPS, jako kontynuację moich zainteresowań z pracą z dziećmi. Głównym powodem tego jest chęć pomocy innym ludziom, pokazanie młodym ludziom innej drogi w życiu niż przebywanie na ulicy i marnowanie swojego potencjału. Lubię czytać dobre książki (moja ulubiona to „Zielona mila” S.King’a) oraz oglądać ciekawe filmy szczególnie psychologiczne, skłaniające do przemyśleń, rozważań. Prywatnie lubię kisiel wiśniowy, czereśnie i zupę jarzynową mojej mamy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz