poniedziałek, 8 lutego 2010

Agnieszka Wesołek (Katowice) - koordynator



Uwielbiam czytać ksiązki: literaturę faktu i powieści psychologiczno – obyczajowe, podróże po Polsce, jazdę na rowerze i „ciężkie brzmienie” (rock, punk rock), zwłaszcza gdy mogę tej muzyki posłuchać na żywo:)

Od czterech lat pracuję jako pedagog ulicy w Katolickiej Fundacji Dzieciom w Katowicach. Dzięki pracy z dzieciakami spoglądam na świat i własne problemy zupełnie inaczej. Moje kłopoty stają się czasem niczym w porównaniu z tym, co one muszą przeżywać. Doceniam wtedy to, co mam: cudownych rodziców, którzy stworzyli mi bezpieczny dom, przyjaciół, dzięki którym żyje mi się łatwiej. Wiem, że ludzie Ci będą zawsze przy mnie. Wysłuchają, poradzą, czasem skrytykują i właśnie kimś takim chcę być dla swoich wychowanków. Dorosłym, na którego można liczyć!

Skacząc na skakance czy bawiąc się w berka mogę znowu poczuć się dzieckiem i śmiać się beztrosko. Na kilka chwil wrócić do czasu dzieciństwa. Oczywiście, jak w każdej pracy zdarzają się trudne momenty, chwile jakiejś bezsilności, ale wiem że nie mogę się poddawać, muszę być cierpliwa i ciągle się uczyć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz