poniedziałek, 31 stycznia 2011

Marta Plesz (Katowice)


W chwili obecnej jestem studentka V roku pedagogiki sądowo - penitencjarnej w Wyższej Szkole Pedagogiki Resocjalizacyjnej w Warszawie.

Od niedawna mieszkam w Katowicach. Urodziła się i wychowała Tarnowskich Górach. Moje pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywałam na praktykach i wolontariacie w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym w Krupskim Młynie. Jako streetworker pracuję od ponad pół roku. Dlaczego to robię? Hmm.. pewnie dlatego, że niektórzy ludzie uważają, że to jest bezsensu. Dla mnie ta praca jest niesamowicie zaskakująca, a zarazem pociągająca stawia przede mną coraz nowsze wyzwania, którym muszę stawić czoła i to mnie kręci! ;)

A co o mnie samej... latem moim ulubionym środkiem transportu jest rower, a tak to uwielbiam słońce, poznawać ludzi, trochę lenistwa nigdy nie zaszkodzi no i żagle, które na chwilę obecną kocham. A zimą - góry, śnieg deska i ciepłe kakao. Największe marzenie.. Afryka!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz